План мерапрыемстваў па рэалізацыі Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 г. №2 " Аб дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату і павышэнні якасці забеспячэння жыццядзейнасці насельніцтва»
Сапраўдная рубрыка прызначана для ўдасканалення адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца па заявах грамадзян, а таксама для ліквідацыі залішніх адміністрацыйных бар'ераў (у сферах рэгістрацыі, стандартызацыі, сертыфікацыі, ліцэнзавання, санітарных і супрацьпажарных нормаў і т.п.), якія стрымліваюць развіццё бізнесу ў Рэспубліцы, для ўдасканалення заканадаўства і дэбюракратызацыі адміністрацыйных працэдур у дачыненні да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў.
Калі ў Вас ёсць канкрэтныя прапановы па ўдасканаленні прававога рэгулявання адміністрацыйных працэдур у Рэспубліцы Беларусь, у тым ліку якія датычацца:
- тэрмінаў ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;
- дакументаў, якія патрабуюцца для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;
- змены пераліку адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджанага Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200, адзінага пераліку адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі ў дачыненні да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў, зацверджанага пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17 лютага 2012 г. № 156;
- іншых пытанняў прававога рэгулявання ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур,
альбо вы сутыкнуліся з фактамі:
- выпатрабавання для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры дакументаў і (або) звестак, не прадугледжаных заканадаўствам;
- невыканання тэрмінаў ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры;
- неправамернага збірання платы за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры;
- невыканання рэжыму працы падраздзяленняў і (або) службовых асоб, якія ажыццяўляюць прыём заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур (прыём у працоўныя дні павінен пачынацца не пазней за 8 гадзін або завяршацца не раней за 20 гадзін);
- іншых парушэнняў пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур,
альбо вы лічыце, што:
- асобныя палажэнні заканадаўства ў сферы гаспадарчай дзейнасці няясныя, сфармуляваны няпэўна і дапускаюць рознае, у тым ліку пашыральнае і неадназначнае, тлумачэнне ў правапрымяняльнай практыцы;
- некаторыя патрабаванні заканадаўства да ажыццяўлення гаспадарчай дзейнасці празмерныя, цяжкавыканальныя або супярэчлівыя;
- пэўныя адміністрацыйныя працэдуры з'яўляюцца залішнімі і малаэфектыўнымі;
- ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур патрабуе значных фінансавых і іншых выдаткаў;
- інфармацыя аб ажыццяўленні пэўных адміністрацыйных працэдур маладаступная і яе практычна немагчыма атрымаць з агульнадаступных крыніц (дзяржаўных інфармацыйна-прававых рэсурсаў, афіцыйных сайтаў дзяржаўных органаў (арганізацый) у сетцы Інтэрнэт),
Вы можаце паведаміць пра гэта з выкарыстаннем спецыяльнай спасылкі ў Нацыянальны цэнтр заканадаўства і прававых даследаванняў Рэспублікі Беларусь.
Атрыманая інфармацыя будзе выкарыстаная пры ўдасканаленні прававога рэгулявання адміністрацыйных працэдур, а таксама для ліквідацыі залішніх адміністрацыйных бар'ераў у дачыненні да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў.